Quantcast

BERITA

VIDEO: ‘Throwback’ Perlawanan Epik Liverpool 4-4 Arsenal Pada 2009

Premier League sering menghasilkan pelbagai perlawanan-perlawanan epik sejak penubuhhan mereka pada 1992.

Salah satunya adalah ketika musim 2008/2009 dimana Liverpool menerima kunjugan Arsenal di Anfield.

Kedua-dua pasukan itu terikat dengan jaringan 4-4 tetapi apa yang mencuri tumpuan adalah aksi bintang Arsenal ketika itu iaitu Andrei Arshavin yang menjaringkan kesemua 4 gol Arsenal dari 4 percubaan tepat sahaja!

Hari ini. genap 8 tahun perlawanan ini berlaku dan kami ingin sajikan anda semua dengan perlawanan ini khas untuk anda semua.

Sedar tak sedar sudah 8 tahun perlawanan ini bukan?

Baca juga: Skuad JDT Peroleh Jet Peribadi Baharu Untuk Kegunaan Pemain & Pegawai Pasukan

Kami perlukan bantuan anda.

Saban hari, semakin ramai peminat bola sepak membaca Semuanya BOLA. Seiring dengan pertambahan pembaca ini, kos operasi kami turut meningkat. Jadi anda boleh nampak kenapa kami perlukan bantuan anda. Untuk memastikan penulis-penulis kami dapat terus membekalkan konten-konten yang tidak bias dan berkualiti kepada anda, duit dan kerja keras sangat diperlukan. Tetapi kami buat juga kerana kami percaya anda berhak mendapat maklumat berkualiti dari media yang telus, bebas dan terbuka.

Sumbangan anda membolehkan masa depan penulis-penulis kami terus terjamin. Dengan hanya RM5, anda boleh menyokong Semuanya BOLA - dan ia hanya mengambil masa 1 minit. Terima kasih.

atau Beri Sumbangan

KEMASKINI TERUS KEPADA ANDA!

Jadi yang pertama mendapatkan kemaskini dari kami melalui emel!