Maaf Chelsea, Manchester United Tetap Jadi Pilihan Hati Varane

Raphael Varane

Hatinya sudah terpaut, dan tidak mampu dicabar oleh pihak lain lagi.

Pemain pertahanan Real Madrid, Raphael Varane sudah menetapkan hatinya untuk bersama-sama dengan Manchester United untuk musim baharu.

Beliau yang dikaitkan dengan perpindahan ke pasukan itu sejak beberapa minggu ini kini semakin hampir untuk menyertai The Red Devils.

Menurut wartawan Fabrizio Romano, Varane mengakui mahukan pengalaman beraksi di Premier League dan United adalah pasukan yang mahu diwakilinya.

Tambah Romano lagi, minggu ini bakal menjadi detik penting buat masa depan Varane apabila Real dan United sedang dalam usaha untuk menyelesaikan segala urusan perpindahan pemain tersebut.

Varane dikhabarkan bersetuju dengan terma peribadi dalam kontrak beliau bersama United cuma hanya perlu disahkan beberapa perkara lagi.

Di peringkat antara kedua-dua kelab, bidaan rasmi akan dilakukan dalam masa terdekat dengan Real dan United begitu komited dalam memastikan perpindahan ini berjaya dilakukan.

Dengan situasi ini, ia akan membuatkan tiada pasukan lain yang mampu menggugat United dalam misi mereka mendapatkan Varane.

Sebelum ini, Chelsea juga disebut-sebut mahu menganggu proses perpindahan ini akan tetapi Romano mengesahkan hanya United sahaja yang begitu serius untuk mendapatkan Varane.

Sekiranya perpindahan ini dapat disiapkan dalam minggu ini, dijangka Varane akan disahkan sebagai pemain baharu United pada minggu depan.

Baca juga artikel kami yang lain:

Benarkah Wijnaldum Tinggalkan Anfield Kerana Tak Tahan Perangai Penyokong Liverpool?

10 Kelab Eropah Berbelanja Paling Besar Tatkala Dunia Dilanda Pandemik

Wijnaldum Ke PSG Kerana Pochettino, Nafi Dipengaruhi Wang Lumayan

Sejak 2015, kami bersungguh menyediakan bacaan digital secara percuma di laman ini dan akan terus mengadakannya selaras dengan misi kami memberi berita terbaik untuk bola sepak tanah air khususnya.

Namun menyediakan bacaan secara percuma memerlukan perbelanjaan tinggi yang berterusan dan kami sangat mengalu-alukan anda untuk terus menyokong perjuangan kami.

Tidak seperti yang lain, Semuanya BOLA bukan dimiliki oleh syarikat besar untuk menampung kos operasi kami untuk jangka masa panjang.

Kini, kami amat memerlukan sokongan anda walaupun kami faham tidak semua orang mampu untuk membayar kandungan. Tetapi dengan sokongan anda, sedikit sebanyak dapat membantu perbelanjaan kami dalam meluaskan lagi bacaan percuma yang bermanfaat untuk masa yang mendatang. Meskipun anda mungkin tidak mampu, kami tetap mengalu-alukan anda sebagai pembaca.

Sokong Semuanya BOLA daripada serendah RM2.00 dan ia hanya mengambil masa seminit sahaja. Jika anda berkemampuan lebih, mohon pertimbangkan untuk menyokong kami dengan jumlah yang sudi diberikan. Terima kasih.

Moving forward as one.

Klik pautan di bawah untuk mulakan sumbangan. Nama penyumbang akan dipaparkan dalam 1 halaman khas untuk anda yang menyokong kami.

// KLIK UNTUK SUMBANGAN